Mobilhome Carbuyer magazine is een vakblad dat voertuigrecensies, informatie en nieuws voor de Britse automarkt biedt en zich vooral richt op gebruikte auto’s in plaats van nieuwe auto’s. Het werd in 2020 gelanceerd door Dennis Publishing en werd oorspronkelijk gepubliceerd op 29 september 2020, en is vooral bedoeld voor consumenten in plaats van voor autoliefhebbers. Het tijdschrift behandelt alle merken en modellen van voertuigen en hun verschillende leveranciers, evenals alle mogelijke invalshoeken met betrekking tot het kopen en verkopen van voertuigen in dit land.

Carbuyer zal artikelen over verschillende aspecten van de industrie, waaronder de prijsstelling van nieuwe auto’s en onderzoek, bevatten. Zo zal een artikel ingaan op de factoren die van invloed zijn op de prijs van nieuwe auto’s en hoe klanten deze prijs ervaren. Het artikel zal ook ingaan op de vraag hoe de Fair Trading Act de kosten van een bepaald automodel zou kunnen beïnvloeden. Tot slot worden de reacties van klanten vaak gepeild om meer inzicht te krijgen in hoe het koopproces wordt ervaren.

Elke uitgave van Carbuyer bevat een briefkolom met schriftelijke feedback van klanten. Deze reacties worden verzameld door het reclameteam van het tijdschrift en vervolgens geanalyseerd door de auteurs. Als u een commentaar op een artikel schrijft, wordt dit in de kolom van de Carbuyer-peiling opgenomen. De feedback die in de poll wordt ingevoerd, is van het type dat hieronder wordt beschreven. Carbuyer zal artikelen bevatten met betrekking tot verschillende soorten klachten.

mobilhome verkopen

Het eerste type klacht is een door de consument aangegeven klacht. In dit geval draagt Carbuyer een artikel dat is ingediend door een klant die een probleem met een bepaald model auto suggereert. De voorgestelde oplossing zal worden opgenomen in het tijdschrift van Carbuyer om ervoor te zorgen dat het een correctief artikel kan publiceren. Dit is van grote waarde voor een detailhandelaar die de verkoop wil verbeteren door defecte voertuigen van de markt te halen.

Het tweede type klacht is een door de fabrikant gespecificeerde klacht. Dit type heeft betrekking op echte problemen met het automodel in kwestie, die zijn veroorzaakt door het feit dat de fabrikant zich niet heeft gehouden aan de destijds geldende voorschriften. Als een auto bijvoorbeeld defect is, maar vervolgens wordt verkocht door een dealer naar Brits recht, is de dealer verantwoordelijk voor de reparatie van de auto. De koper kan echter beweren dat het voertuig defect was op het moment dat het door hem werd gekocht, maar dat Carbuyer geen actie heeft ondernomen om ervoor te zorgen dat het voertuig bij aankoop vrij van defecten was.

Het derde type klacht is een door de consument aangegeven aanbeveling. In deze categorie zal Carbuyer een advertentie plaatsen waarin een klant suggereert dat een voertuig dat hij/zij van plan is te kopen bepaalde problemen heeft die hij/zij niet heeft kunnen oplossen. Als gevolg hiervan zal de Carbuyer onderzoek doen om zich ervan te vergewissen wat de problemen zouden kunnen zijn en verslag uitbrengen aan het betrokken bedrijf. Voor de meeste grote bedrijven is dit een uitstekende manier om hun kennis te verbeteren en een zaak op te bouwen tegen de leverancier als deze zich niet aan de afspraak houdt. campervan kopen of huren

Als de Carbuyer vindt dat een bedrijf niet binnen een redelijke termijn adequaat reageert op zijn klacht, dan is de door de consument aangegeven klacht in het voordeel van de Carbuyer opgelost. Indien de autokoper echter daadwerkelijk onderzoek heeft gedaan naar het voertuig dat hij overweegt aan te schaffen, dan wordt de zaak als onopgelost beschouwd. 3. Indien de klacht van de autokoper het punt bereikt waarop de autokoper op het punt staat een contract te sluiten met de leverancier en hij niet zeker weet of hij het voertuig dat hij van plan is aan te schaffen, dan wordt de zaak als onopgelost beschouwd. In dergelijke gevallen moet Carbuyer de leverancier vragen om zijn klantencertificaat (voor het specifieke voertuig) en vervolgens doorgaan.

Een ding om te onthouden bij het online indienen van een klacht bij Carbuyer USA is dat het minstens dertig dagen duurt voordat het bedrijf de ontvangst van de klacht bevestigt en dienovereenkomstig reageert. U moet dus echt geduld hebben! Maar als je eenmaal een carwash hebt gemeld die niet voldoet aan het einde van de afspraak en de crash stuurt je een formeel schriftelijk antwoord waarin wordt bevestigd dat ze inderdaad adequaat hebben gereageerd, heb je met succes een frauduleuze zaak gemeld en heb je je auto gratis laten wassen, dus er is geen reden waarom je je volgende voertuig niet zou laten wassen door het bedrijf dat je een geweldige klantenservice biedt!